torsdag 20 januari 2011

Att ta åt sig

Igår hade jag en riktigt underbar dag,Sofia var här och fikade,jag träffade Amalia och i vanlig ordning,så finns det så mkt att prata om,och det är lika roligt varje gång,även fast man bland ältar samma gamla saker :) och senare på kvällen så åkte jag iväg till M och han bjöd mig på kaffe,en såå jävla god proteinshake med chokladsmak (jag blir tvungen att köpa pulvret) och sen kollade vi på film,nån amerikansk motsvarighet till BECK,men filmen var så usel,så vi slocknade på soffan och vaknade när eftertexterna rullade...haha.Då är filmen verkligen dålig.

Och nu till rubriken.Igår fick jag så otroligt fina komplimanger från alla jag träffade,och det är så kul.Förut så kunde jag inte ta åt mig så bra,om jag fick en komplimang,men jag övar på det och det går bättre och bättre.Och att få höra en komplimang som "du har aldrig varit snyggare" det är väl inte varje dag ;)

Inga kommentarer: