fredag 17 juni 2011

Fröken temperament

jisses vad less jag blev när jag var hos polisen för att hämta ut passet,hela 50 minuter tog det och barn till förbannelse överallt och föräldrar som inte kunde hålla koll på dem.Och en jäkla ljudnivå som jag bara inte klarar av när jag är på svängigt humör.Halvt hungrig och snuslös så kände jag att jag var mycket nära att tappa tålamodet.Måste verkligen jobba lite extra på mitt humör,har ni några bra tips?

Nu är jag iaf hemma igen och ska snart kasta i mig nåt ätbart så jag inte skrämmer grabbarna sen som jag snart ska hämta upp..haha och det är väl bäst att jag köper snus också för husfridens skull,sen vet ni då ska Märtha sluta snusa igen efter en kort "karriär" på 4 månader.Väldigt enkelt,bara att strunta i och köpa med sig till Grekland,men frågan är hur trevligt blir det för min familj i två veckor?Känns inte som det kommer gå vägen..hmm

Inga kommentarer: