onsdag 13 juli 2011

Tjolahopp!

Jag har nyss lunchat på piccolo och slängt i mig en god sallad..nyttiga klubben här :)
Nu är jag hemma igen på vretgränd och vilar upp mig inför dagens arbete.Pappas kompis som håller i trådarna på BigBoy frågade mig om jag kunde hoppa in och självklart ställer jag upp.Är ju ändå ledig ett bra tag till :) jag går hårt ut idag och jobbar från 15-01:30 härliga tider,men jag är van och tycker faktiskt om att jobba kväll/natt och dricka kaffe och snacka en massa goja med den jag jobbar med.
Jag skulle faktiskt ha åkt upp till Noraström idag i Höga Kusten och hälsat på mina barndomsvänner som jag umgicks med när jag var yngre när jag var i pappas sommarstuga där.Nu är alla systrarna Persson hemma över sommaren,så jag ska får ta och hälsa på dem en annan dag eftersom jag ska jobba idag.Ska även ta och besöka deras familjs camping Hörsång/hårsang där i Höga Kusten.Hur mysigt som helst.
Men plikten kallar och då får man skjuta på det roliga,men jag ser det som så att jag har en massa skoj att se fram emot istället.

Hej då!

Inga kommentarer: