onsdag 30 november 2011

Tjohoo!

Nu väntas tre dagar med jobb innan jag kliver på en fem dagar lång ledighet. Det är jag mer än värd. Har slitit som en hund senaste tiden och jag känner att jag kanske borde tagga ner lite, men jag har ju svårt att säga nej till jobb. Och det blir trevligt klirr i kassan.

Igår var jag på stan och åt lunch med Elin och babblade en massa strunt. Efter det så bjöd Daniel mig på middag, mycket trevligt och gott. Sen drack vi alldeles för mycket jukmust och åt en massa skräp. Aja baja..haha. Men han liksom förstör för mig när det gäller det här med att hålla igen käftlåset. Sen har vi börjat med ett nytt filmmaraton, nu är det Freddy Kreuger som gäller. Säga vad man vill om det, men klart att jag ställer upp och kollar på det..haha.

På lördag när jag börjar min ledighet så blir det en brakfest utan dess like. Min fina vän Mattias har fyllt år och en av hans vänner fyller även 30 år plus några fler jubilarer (oj skrev jag så?) haha..så det blir en riktigt stor fest på Laserhallen och jag blev visst VIP så jag behöver inte betala ett enda öre. Men det tackar jag ödmjukast för :) Då ska fröken Gäfvert ladda med en massa mousserande vin och slå klackarna i taket.

Vi hörs!

Inga kommentarer: