torsdag 29 november 2012

Lite ledighet!

Nyss hemkommen från jobbet och klockan är mitt i natten och jag kan som vanligt inte sova. Klev upp 08:15 idag och hade bara sovit 5 timmar. Skumt!

Var iaf iväg till frisören idag och skulle färga utväxten. Det tog 3 timmar att få färgen att fästa, har aldrig varit med om liknande, men det beror nog på graviditeten skulle jag tro. Jag höll på bli galen när jag var där. Ville bara skrika rakt ut, för jag kände mg stressad innan jobbet. Men resultatet blev väldigt bra, så nu är vi fina i håret ;)

Är ledig fredag och lördag och det ska bli sååå skönt. Jag tänkte kanske baka lussebullar på lördag så man får lite mer julfeeling och dricka lite julmust till det. Gott! Och ikväll har lilla bebisen sparkat så mycket i magen så jag trodde jag skulle ramla ihop..haha. Ont gör det ibland, när den får in en riktig kick. Gärna fem gånger i rad också :)

Nej, nu ska jag kolla på lite tv så jag kanske somnar snart :)

Inga kommentarer: