torsdag 22 januari 2009

Long time no see

Måste erkänna att jag har verkligen legat på latsidan vad gäller mitt bloggande,kanske kan förklaras med att jag inte har gjort annat än att jobba och hur intressant är det egentligen?
Har vänt mitt dygn så jag känner mig snurrig i huvudet och vet snart inte vad jag heter HAHA....

igår eller vad man ska kalla det för så umgicks jag med några arbetskompisar,dem festade givetvis till det och jag var chaufför som vanlig,men inte mig emot då jag är less på utelivet i denna håla.(varför måste jag alltid skriva nåt som är negativt i mina inlägg?) kanske ska fundera på det :)

På morgonen så kom vi på att vi ville äta frukost och då kom vi på den briljanta idén att åka till Hotel Knaust och hugga in på deras buffé.Jag har hittills i mitt liv haft svårt att äta frukost och efter detta så vet jag aldrig om jag kommer att kunna äta frukost igen.Jag mådde så illa så jag fick t.o.m upp spya i munnen,dock inte inne på knaust.Lite vett har jag trots allt.

Åkte sedan hem för att sova och det var så skönt så jag vaknade för ett tag sedan.jag har en ledig dag till att utnyttja innan jag ska jobba 8 nätter i rad.Jippie vad roligt!Eller inte.

Nu har jag tränat så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ut på nya äventyr.


Vi hörs!!

Inga kommentarer: