söndag 25 januari 2009

8 nights and no life

Har nu avverkat 2 nätter på jobbet och 6 st återstår innan jag är ledig på söndag.varje gång jag kommer dit så tänker jag, varför är jag här?Vad har jag tagit på mig?Men när jag går därifrån så känner jag mig ganska nöjd ändå,det är inte många som skulle orka med detta jobb och ska jag vara helt ärlig så orkar inte jag heller snart.Haha...hur ogivande är det inte att laga mat åt otrevliga bönder/fläskberg/sura tanter & jobbiga äckliga snoriga 5 åringar?
En efter en kommer de in och skriker ut sin beställning, som om att det vore rädda för att maten inte skulle räcka till.Det är ju fan i mig sorgligt beteende.Ta era surt förvärvade indistristålar och köp ett gymkort eller ett liv.

I fredags så tyckte jag att jag var förtjänt utav lite nya saker då jag inte har shoppat på ett tag eftersom jag hade tappat lusten.Jag kom hem med 7 proppfulla påsar och jag är väldigt nöjd med mina inköp :)

Inga kommentarer: