fredag 6 februari 2009

Vilken jävla stil...

Nu är det inte nådigt hur förbannad jag är.Fick reda på via min säkra källa när det gäller min arbetsplats att min chef har gett mig dåliga referenser för att han inte vill att jag ska sluta.men snälla nån låt någon annan lyckas i livet och slippa gå samma öde till mötes.Det är ju så PATETISKT.Jag vet att majoriteten av mina inlägg är utav negativ klang,men om man är missnöjd så varför låtsas att allt är tiptop?jag vägrar iaf och det kommer jag att fortsätta med så det så.Men nu är detta löst och jag kommer inte att sätta hans namn på mitt CV.Så lycka till att hitta personal hahaaha....jag skällde ut en av cheferna i tisdags storgråtandes och det är inte ofta som jag gråter när jag är fly förbannad.jag sa precis vad jag tyckte och tänkte om en viss peron på jobbet som har blivit ansvarig och att det var helt åt helvete.och sa "jag säger upp mig här och NU...." och vilket liv det blev jag tror dem blev lite rädda.Det kan dem gott ha.För jag är numera utbildad och tänker inte slösa mitt liv på det där råtthålet.och ni skulle ha tänkt på det lite tidigare att värna om personalen och som sagt lycka till att hitta nån som håller mitt mått.


I tisdags så lyckades jag med lite shopping igen inte bra alls.En Klein-blå kappa/trench från Monki en blå/vit blus från MQ som var typiskt Märtha-chic och en annan söt blus från tro det eller ej men Gina tricot....hoppas ingen såg detta.Haha...

Nu har jag nyss ätit frukost och ska kasta mig i duschen och göra något vettigt idag.


hej så länge!

Inga kommentarer: