måndag 16 februari 2009

Intriger och skitsnack

verkar förekomma på alla arbetsplatser numera.På min arbetsplats har det eskalerat totalt den senaste tiden,var eviga dag så hör man nåt nytt om nån och nästa dag är det om någon annan och dagen därpå så handlar det om en själv.Att folk orkar hitta på, visst jag har skrivit lite om den ansvarige i min blogg men det är rent fakta och hon stör mig så mycket så jag orkar inte mer.Fick även hoppa in och jobba idag då jag inte skulle vara schemalagd ¨de sista 2 veckorna på jobbet innan jag slutar.Det ska bli en fröjd att sluta kan jag meddela.

Vi ska för övrigt ha personalfest nästa fredag och vi får väl se hur det slutar....jag tror att det kommer att bli mycket sanningens ord...då folk har fått i sig lite alkohol...haha.Jag tycker också att det skulle passa utmärkt att göra det skitstället till en dokusåpa och det är väl på god väg.Alla ingridienser finns ju om man säger så.

Vad har jag gjort i helgen?
I fredags så hade jag en lugn dag då jag bara fikade och senare så hämtade jag upp Elin och vi åkte till jobbet och åt middag (tragiskt, jag vet) sen tog vi med oss Catrine som hade slutat för dagen och åkte vidare till Ica och inhandlade lite onyttigheter och sedan hade vi en spelkväll...och jag älskar att spela spel och jag kom iaf 2:a :) vid 01:00 tackade jag för mig då jag hade somnat i soffan och jag var helt borta.

Vaknade sedan upp vid 8 tiden pigg som en lärka, vad har hänt? På dagen så begav jag mig till Birsta och träffade Linnéa och handlade lite alkohol för att ladda upp inför kvällen.Åkte sedan till Stöde för att hämta min lillasyster och herregud vilken avkrok det är.Haha..

Senare så började febern att smyga sig på så jag bojkottade mina planer för utgång, så jag följdemed mamma & co på en 50-års fest i Hulistugan och herregud vilket gott skratt jag fick mig då vårn granne gjorde bort sig rejält.Haha...
Imorgon är det jobb i Härnösand som gäller, så nu är det natti natti för mig iaf :)

Inga kommentarer: