torsdag 14 maj 2009

Botaniserat på Söder!

Träffade Jenny på Söder idag och vi gick med raska steg till Wayne´s och sippade på några koppar kaffe och jag köpte såklart också en muffin som inte var det godaste jag ätit..blää!
Där satt vi i säkert 2 timmar och pratade om ditt och datt, innan vi botaniserade runt på Söder.Jag köpte 2 klänningar och ett väldigt sött diadem, så dagens shoppingsug blev stillat.
Sen åkte jag hem och när jag satt på bussen hem så började jag att må vansinnigt illa, trodde att jag skulle spy.Sprang in till lägenheten och svepte i mig ett glas blåbärssoppa,kan ha berott på att jag inte ätit så mycket under dagen.

Fick sedan för mig att jag skulle göra köttfärsbiffar och såå goda de blev :) Men det tog sin lilla tid, men det var det värt.
Sen fick jag besök och nu ligger jag här i sängen och ska strax sova.

Hörs en annan dag!

Inga kommentarer: