onsdag 20 maj 2009

Snor i stora lass

härlig rubrik va?

Jag har gått och blivit sjuk som bara den och det är inte skoj,snoret rinner snabbare än Indalsälven och jag sitter här med papper i näsborrarna så otroligt charmigt eller inte.Inte nog med detta så har jag självklart feber också, så jag är inte på topp just nu.Blir till att agera soffpotatis, men det är jag ju redan expert på så det är inte så svårt.

Har tappat intresset för matlagning nu när jag är sjuk, vill inte ens åka och storhandla, det om har varit mitt lilla intresse senaste tiden.Så nu är jag tjenis med babben på den lokala pizzerian haha...som att man behövde äta där? Hejdå Beach 09 och även beach 10.

Lyxade till det med en pizza idag och kebab igår ojojoj vad smaskigt och jag som inte ens gillar pizza men jag åt upp den.Inte illa pinkat.

Fick även idag mina kläder som jag beställt och en del underkläder med för den delen och jag kunde ha alltihopa så jag behöver ej slänga in det i klädkammaren eller skicka tillbaka :) Om några dagar till så kommer nästa paket med ännu mera fina kläder :) Har som ursäkt att jag firar min namnsdag Märtha 11:e maj i erfterskott.Det är alltid bra att ha en ursäkt tycker jag.För det är jag ju värd i dessa tider.

Nu ska jag soffpotatisera vidare.

Tjingeling

Inga kommentarer: