torsdag 14 oktober 2010

Köpa telefon!

Hej hopp vad glad jag blev igår eller inte...min telefon gick sönder,bara sådär.Den slocknade och drog en sista suck och lämnade mig vid 19:30 igår.Jag sörjer dock inte telefonen i sig,utan är mer upprörd över hur den kan sätta mig i en sån här situation.Man blir ju handikappad.Jobbet kan inte få tag i mig och det blir svårt för mig att ringa dem.Blä!

Nu ska jag äta frukost,sen hoppar jag in i bilen och åker och köper en lur.Men det får bli en billig skräptelefon,för om 3 veckor så ska jag få en ny telefon eftersom abonnemanget har varit i 18 månader.Så det känns väldigt onödigt att köpa en bra telefon och sedan få en som ska ligga där,för jag kommer ju knappast att kränga iväg den.Jag känne rmig själv ;)

Efter det blir det hem och plugga.Jävlar vad jag har mycket att göra nu.Men så kan det vara.Hej då!

Inga kommentarer: