torsdag 14 oktober 2010

Måttet är rågat nu

Ja,jag firade tydligen förgäves när jag kom hem,i god tro att min nya mobil var nåt att ha.Gick inte att ringa ett enda jävla samtal med den,heller inte att ta emot nåt samtal.Jag fick helt enkelt nog och packade ihop telefonfan med dess tillbehör och slängde mig i bilen och gasade iväg till Forum Nacka och Telefonkiosken där jag köpte luren.De kollade skumt på mig när jag redan var tillbaka efter 3 timmar,och jag sa att det inte gick att använda den.De försökte med 15 olika SIMkort hit och dit innan de fattade att fanskapet var utom all räddning-"du har fått ett måndagsexemplar" - nej men no kidding....och där stod jag trött,hungrig och vresig så in i h-vete i en halvtimme...och droppen var nära när en som jobbade där försökte kränga på mig en dator också..men där satte jag stopp ska ni veta.Men jag fick en ny telefon till slut men då har jag ju också tappat bort minneskortet...lucky me!!!
Så nu är det over and out....just det som grädde på moset kan jag upplysa om att imorse så körde jag i fel riktning i en bussfil vid St Eriksplan...och det blev ett jävla rabalder...haha...men jag var och är TRÖTT.
God natt gott folk!

Inga kommentarer: