torsdag 3 februari 2011

snart är det helg

ja då var det snart helg igen,och jag har ingen ångest alls för vad helgen ska innehålla,den är mer eller mindre fullbokad så det sjunger om det,men i like it :)

Och imorrn så flyttar min kombo Mari till Liiiidingö,där jag själv också har bott.Hoppas hon kommer trivas på hälsans ö..haha.
Men för att nu vara seriös,så ska det bli förbannat skönt att få bo ensam igen.Kändes som jag tog ett steg tillbaka i min utveckling när hon flyttade in.Men det är inget illa menat.

Jag har mycket på gång här framöver,och att få bo ensam,ska då bli alldeles underbart.Äntligen komme rmin runda säng att komma till sin rätt.En fin sänghimmel på det och sovrummet blir trevligt igen.Mindre kul blir det för min kära mor,som jag tänkte skulle få sy den.Men hon blir bara glad över det :) och måla om där inne ska jag också göra,nu var det två år sen senast,och nu känner jag att jag vill ha helvitt.Shit vad jag babblar på nu,som att nån bryr sig?Kanske inte,men det skiter jag i :)

Nu ska jag åka och köpa sushi som jag ska äta till middag på jobbet.
Toodles!

Inga kommentarer: