lördag 5 februari 2011

Sova

Jag har sovit så bra inatt,och alla som känner mig,vet ju hur mörkrädd jag är.Men första natten ensam gick smärtfritt.Slocknade runt 02:00 och vaknade vid 10:00 men drog mig till 11:15..såå skönt att ligga helt ensam i sovrummet och bara snooza :)

Jag njuter verkligen av att bo ensam,och det känns ännu bättre nu än vad det gjorde förra gången jag bodde ensam.Igår var ja i Kungens Kurva och shoppade lite saker som fattades.Och jag har köpt en sååå snygg ryamatta.Den är lila och rund.Blev perfekt i sovrummet.Jag ska slänga upp lite bilder sen,när jag har målat om i sovrummet igen.Men just nu,har jag fullbokat schema vad gäller allt.

Jag skulle egentligen ha träffat Amalia och fikat nu på dagen,men när jag hörde att hon inte hade några kvällsplaner,så bjöd jag in henne på middag ikväll... lasagne som jag gjort,en god sallad och vin :) och Magnus kommer också,sen ska vi kolla på Melodifestivalen.
Det är det här,jag älskar mest med att bo ensam.Jag älskar att bjuda hem mina vänner,på mat,fika och drinkar...och nu kan man ju göra det när man vill,utan att behöva ta hänsyn till nån annan.

Nu ska jag faktiskt ta och göra en riktig storstädning.Ut med alla mattor,dammsuga och torka golven,med mitt nya underbara skurmedel.

Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer: