söndag 28 augusti 2011

Äntligen!

Nu har jag landat i min lilla skokartong till lägenhet,bättre sent än aldrig som det sägs.Jag var på väg hem redan i torsdags,men fick fel på vindrutetorkarna,så jag hankade mig fram till Gävle,och checkade in på hotell "farmor Gäfvert" där jag har haft det riktigt bra,medans bilen har varit hos bildoktorn :) I Gävle blev det shopping,god mat,vin och en massa annat skoj.

Jag tog mitt pick och pack och åkte hem vid 09:00 imorse och möttes av en välstädad lägenhet men dock ganska dammig,så jag får nog ta och damma lite.
Nu ska jag slänga i mig lite lunch sen blir det tvätta och fixa innan jag ska fika med Millan.Ska även höra om Amalia vill haka på.

Saknar en väldigt speciell person som jag har lärt känna på riktigt i sommar.Men vi ses snart igen.

Inga kommentarer: