tisdag 30 augusti 2011

Tjolahopp!

Idag har jag varit ledig och det känns ju bara för bra :) Har sovit ut rejält efter sommarens vakna dygn och saboterade tider.Så jag känner att jag håller på att vakna till liv igen,och det är en fördel eftersom jag jobbar imorrn.

Ikväll ska jag ta tag i lite viktiga saker som jag har haft hängande över mig en tid,som har kommit i skymundan pga en väldigt speciell person som jag har lagt all min tid på ;) men det blir ju så när man tycker om någon så mycket så man bara vill vara med den personen dygnet runt.Men nu när vi är 40 mil ifrån varandra,så är det lättare att ta tag i sånt som verkligen behöver göras.

Tror även att jag bara ska dega i soffan ikväll och äta tacos och kolla på fångarna på fortet.Så kör jag all in imorgon.

Hej å hå!

Inga kommentarer: