lördag 1 oktober 2011

Lugn lördag

Imorse ringde Daniel och väckte mig på begäran av mig själv för att jag skulle ta mig upp i tid,men jag låg kvar bra länge och svävade i en sömndvala som kändes som nån slags fantasi,tänka sig vad skönt man kan sova ibland och med en säng som är himmelsk så är det förbannat svårt att ta sig upp.

Nu sitter jag i vardagsrummet och sippar på en kopp kaffe och samlar kraft för att orka promenera till Coop och inhandla kvällens middag.Jag är sjukt sugen på kroppkakor med knaperstekt bacon och farmors lingonsylt,jag fick en ny burk av henne när jag och Daniel var där och fikade i måndags.Tack för den farmor,finns ingen godare lingonsylt.

Imorrn har lite trevliga saker att se fram emot.Ska bjuda fröken Eriksson på middag och innan det kanske jag hinner klämma in en fika med tvillingarna Bengtson eller om det bara blir ena halvan :)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: