fredag 30 september 2011

Resumé




Jag har verkligen haft en underbar start på den här veckan,tack vare Daniel.Vi har haft så jäkla kul,bara en massa flams och trams egentligen..haha.

I onsdags när vi kom till söder så var jag dum nog att inviga mina nya stövlar,så efter en kort promenad från södra station till medis,så hade jag köttsår på hälarna,så vi fick slå oss ner och äta lite Lejonet & Björnen glass.Sen traskade vi sakta men säkert mot Götgatsbacken och jag fick köpa compeed som dessvärre inte hjälpte så mycket,så det blev in och ut ur några butiker,men ingen shopping där för oss,två kräsna själar.Så vi satte oss och drack öl istället på en trevlig pub.Sen tog vi oss till Liljeholmen där jag köpte en tröja och ett Fia-spel.Sen bjöd han mig på middag på O´learys och vi drack sjukt goda raspberry mojitos och satt på deras uteservering,innan vi drog till Ica och köpte lite groggvirke,så vi kunde dricka GT när vi kom hem och spela en massa Fia :)

Igår kom hans mamma och vi for iväg på shopping i Nacka Forum och sen lagade vi god mat och drack några drinkar och öl,samt en massa Fia spelande igen.Jag är snart hjärntvättad av det där spelet ;)

Nu har dem åkt för ett tag sedan till hans bror som dem ska hälsa på i helgen och jag ska ta tag i en massa nödvändigt ont.

Tack för mig!

Inga kommentarer: