söndag 18 september 2011

Sjukling


En bild på min hallonpaj med vit choklad som jag gjorde igår.Dock har jag inte ens hunnit smula på degen än.Men jäklar vad god den var.

Inte nådigt vad fröken Gäfvert är krasslig nu.Jag misstänker att jag har åkt på halsfluss eller nåt liknande.Jag tror jag vet vem som är boven i dramat,började redan efter vi var på bio i onsdags och såg jägarna 2,då var han hängig och sen var han snäll och åkte med mig till sthlm i torsdags för jag skulle på ett viktigt och intressant möte,så när jag vaknade på fredag morgon,så trodde jag att jag skulle tuppa av,men mötet gick bra,sen skulle vi åka uppöver vid 2 på eftermiddagen men jag blev så hängig så vi kom inte iväg förrän vid 18 tiden...haha..bra planering..not.Igår vaknade jag upp och mådde apa och idag blev det ännu värre,jag har så jäkla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Nu ska jag vila upp mig så jag orkar hänga med "honom" sen.


Inga kommentarer: