söndag 11 september 2011

Todiloooo

Inte ofta jag uppdaterar numera,men jag har haft fullt upp och har en massa annat att tänka på och senaste veckorna så har jag kommit fram till att det jag behöver,det är en förändring i mitt liv,och då snackar vi inte bara miljöombyte.Vad som händer återstår att se.

I veckan så har jag varit på bio med syrran,horrible bosses såg vi och den var hur kul som helst,så den kan jag verkligen rekommendera.
Imorrn ska jag kasta mig på tfn och ringa frisören och få en akuttid,det ser inte OK ut nu,och mamma sa att hon ska betala kalaset så det tackar vi för.Hon sa "När man har så fint hår som du har,så ska det vara absolut Tiptop,behöver det klippas,så gör det också.Min mamma hon är verkligen snäll hon,får nästan dåligt samvete över hur snäll och generös hon är mot mig :) men så är jag väl kanske världens bästa dotter också.

Och nu i helgen så har jag utvecklat en "allergi" till Njurunda med omnejd.Jag har varit privatchaffis hela helgen åt familjen.
I torsdags kollade vi på en stuga ute i Björn i Skatan,igår skjutsade jag min syster till Njurunda,hem och hämta mamma och Roine som skulle bjuda några bekanta på en brakmiddag ute i skatan så full fart dit ut,sen hem en stund,sen hämta dem där ute igen,sen släppa av deras bekanta och sen ut till njurunda en gång till och hämta min syster och jag har även varit ut till Njurunda idag och hämtat henne och sen skjutsat hennes kompis till tåget.Nu får det vara nog på ett tag.

Ikväll ska jag äntligen få träffa en speciell person.

Hej svejs!

Inga kommentarer: