onsdag 20 mars 2013

Bf + 5

Nu är vi alltså inne på 5 dagars övertid och det är ju inte helt oväntat. Men det känns skönt att veta att senast den 30 har vi våran lilla bebis, men vi hoppas ju  att den kommer innan det. I morgon fyller mamma år, så det hade ju varit en fin present att få sitt första barnbarn.

I natt drömde jag att jag fick en liten dotter och att jag inte visste hur jag skulle ta hand om henne. Hemska tanke, jag körde runt i bilen och spände inte ens fast babyskyddet utan satt bara och höll i det med min högra hand medan jag körde. Fick panik när jag vaknade över hur oansvarigt jag betett mig i drömmen. Tur att det bara var en dröm.

Nu ska jag fortsätta att plocka och fixa lite här hemma innan jag ska laga middag åt mannen i mitt liv som kommer hem från jobbet lite senare.

Hej hopp!

Inga kommentarer: