fredag 15 mars 2013

Då går vi snart på övertid!

Hej!

Det var ett bra tag sedan, men jag har inte orkat blogga :) Idag blir det övertid, då bebisen är beräknad idag men inte ett enda tecken på att det skulle vara igång. Jag är fruktansvärt less just nu, tänk att knappt ens kunna ta på sig strumpor för man tror att ryggen ska knäckas på mitten och att dra på sig stövlarna är att äventyra att åka på ett rejält jävla ryggskott. Men peppar peppar så har jag klarat mig riktigt bra :)

Nu har jag sovit ut för första gången på väldigt länge och ska ta och göra mig i ordning, för jag väntar på att mamma ska bli klar med nån husbesiktning som ska göras på mormor och morfars hus som nu ska säljas. Då ryker m a o mitt förråd som jag har i det ena garaget. Så jag måste innan 1 maj tömma hela det, hur nu det ska gå till. Får nog köra nån loppis eller nåt och sälja av sånt som jag inte längre vill ha eller har plats för. Tur att soffan och fotpallen har fått en köpare :)

Nu ska jag lägga på ett kol så jag hinner innan mamma och Agnes ska hämta mig sen, vi ska till Birsta och shoppa lite för min syster hade tydligen inga kläder att ta på sig längre. Det är väl lite så jag själv känner men snart så :)

Ha en fin helg!

Inga kommentarer: