söndag 8 mars 2009

Det var inte igår...

Är nu tillbaka i Sthlm och har haft väldigt mkt att ta tag i.Kom ner i måndags och resan tog 6 timmar då det var dåligt och riskabelt väglag så vågade inte köra snabbare än 70 och stannade även några ggr.Vill aldrig mera göra om det :( var riktigt läskigt

Under veckan så har jag målat köket och storstädat, har även varit på Ikea 3 ggr och handlat möbler.Trodde att jag skulle få ett smärre utbrott då det var ett jävla helvete att få in köksbord/stolar och en tvbänk i bilen..stod på parkeringen och rev ut allt ur kartongerna så att det skulle få plats.Och då kanske ni tänker.."varför hyr du inte ett släp?" Då svarar jag: jag kör inte med släp punkt slut.
Inte nog med det så tog det 3 timmar att montera stolarna bordet och tv-bänken, var lite kallsvettig efteråt och vill aldrig mera vara med om det. Har köpt en massa annat på Ikea då jag älskar att handla.Men nu ska jag inte dit nåt mera hoppas jag iaf :)

Har även varit med till Michaela´s lgh med grejer som hon har köpt och monterat och jävlats.

Nu återstår bara lite småfix så ska jag väl kunna trivas i lgh.

Nu ska jag sova för jag har en del att ta tag i.Håll ut det kommer bättre uppdatering snart.

natti

Inga kommentarer: