lördag 28 mars 2009

Hahaha

Jag och Michaela var på en arbetsintervju igår i Näckrosen, och som sagt så gick det inte hela vägen.blev lite deppig i början men sen ringde jag mamma och grät och då tyckte hon att dem kunde skylla sig själva som inte anställde mig och hon sa att jag behöver inte oroa mig utan dem får hjälpa mig ett tag till.men jag vill ha ett jobb tack!
Men det jag skulle komma till var att det var världens skönaste människa där innan intervjun.Kände verkligen igen mig själv, han var sådär härligt negativ/skeptisk.
Ni skulle ha hört honom, jag skrattade hela vägen hem.När han inte fick komma in på intervju när han ville så sa han :hälsa killen att jag sticker nu och han kan ju ringa och ta intervjun på telefon" haha.

Ikväll så blir det en liten tjejkväll hemma hos mig, med Emma,Josefine och Jenny.Jag ska bjuda på tacos och Rotari rosé och strawbeery daiquiris gott :) sen får vi se vad tjejerna hittar på till förrätt och efterrätt :)

Nu måste jag börja städa om man ska våga bjuda hem lite folk tjingeling

Inga kommentarer: