måndag 23 mars 2009

Voilá!

Trodde väl aldrig att jag skulle säga detta, men jag bakar just nu och det luktar riktigt gott kan jag säga.Jag gör min berömda brownie och till det serverar man lite färska bär och ev. grädde men bara lite annars finns det en risk för att man kan må illa. Om någon skulle vara intresserad så kan jag lägga ut receptet senare.

jag har även blivit riktigt duktig på att laga mat och jag provar mig framåt med nya rätter varje vecka och det är faktiskt roligt att laga mat har jag kommit fram till.Det är ju lite enklare när man storhandlar med jämna mellanrum (minst en gång i veckan).Jag tror att det är en hobby att handla?! Om inte annat ett avslappnande äventyr för mig.

Har även blivit beroende av filmen Göta kanal 2 tror att jag har sett den 25 ggr senaste veckan och ja jag vet att jag har dålig filmsmak men det kan inte hjälpas.

Nu sitter jag och tittar på Nytt läge på 3:an och jag är så glad att det är tillbaka eftersom det är mitt favoritprogram.
Men färgen som dem valde till köket i kvällens program var ju inte snygg.Sen när är skogsgrönt snyggt?

Nu ska jag sätta igång med nästa bakverk och jag tror att det får bli en sockerkaka med blåbär i.

Got no life i know!

Tjingeling!

Inga kommentarer: