måndag 20 april 2009

Dråpslagen haglar

Hej mina kära vänner!

Inte nog med att det är måndag idag jo det är faktiskt så att veckans första dråpslag har redan kommit.Vad kan det vara? Jo parkeringsböter Jippie!

Veckan kunde alltså inte starta på ett trevligare sätt.

Nu håller jag på med min middag och idag serveras det rostadpotatis,grilladpaprika,vegetariskfilé och senapsdressing.
Ska bli intressant att se hur det smakar, man måste ju våga sig fram i köket.Haha!

Nu tänker ju inte jag hänga läpp p.g.a boten så jag får se det positivt.Jag betalar ju inte för nån parkeringsplats så man kan säga att det blev ganska så billigt ändå.jag tjänar ju minst 200/mån på att det inte finns nån ledig plats,så det kanske är rätt åt mig?har som sagt efter 4½ år lyckats dragit på mig den första och förhoppningsvis den sista boten :)

Inga kommentarer: