onsdag 8 april 2009

Ett steg i rätt riktning

Jag vaknade pigg som en lärka vid 5 imorse, vad är det som har hänt??? Jag somnade så skönt så i sängen.Kanske är för att man känner sig trygg :) Vid halv 7 imorse så var det frukost och jag smällde i mig det ena och det andra, men ett + i kanten för farmor som alltid serverar fruksallad till frukost.La mig senare i sängen och läste några skvaller blaskor och sen vankades det lunch vid 12 och jag är inte van att äta lunch, det är inget man fixar hemma själv.Blev en mycket god köttsoppa med pepparrotskött m.m.Sedan så hände det inte allför mkt så jag vilade lite till och sen har jag duschat och rotat runt i badrumsskåpen och det är så roligt att testa alla olika parfymer och sånt.Hoppas inte farmor blir arg på mig HAHA!
Om en stund så ska jag åka med bilen till min faster för det är datumparkering ute på gatan och det är bara jobbigt att hålla reda på.Och sen blir det en vända på stan.Där ska det inhandlas lite saker och alkohol såklart till lördagens festligheter :) kan med största sannolikhet säga att det blir en flaska Rotari rosé för er som ännu inte provat detta superba mousserande vin, bege er till systemet NU.

Inga kommentarer: