tisdag 28 april 2009

weekend

Så igår mådde jag inte så jättebra så jag ringde till mamma och hon ville att jag skulle komma hem några dagar och hon lockade mig med att vi ska grilla så då bestämde jag mig genast för att planera in min lilla resa haha...hur kul är det att sitta på sin egen balkong med en engångsgrill? Just det inte alls så trevligt.Och när man komme hem och dessutom får maten serverad så tackar man ju inte direkt nej :) och eftersom mamma & co var bortresta när jag var i Sundsvall senast så kan det ju faktiskt bli lite mysigt att komma hem och släppa alla måsten.Så typiskt mig bara att jag var och storhandlade igår så nu är väl maten gammal och sur när jag kommer hem igen.Men vem bryr sig?

Dagens uppdrag: Söka lite jobb.
Dagens humör: Som en berg och dalbana
Dagens middag: Pasta & köttfärsgratäng såå gott

Nu håller jag på med tvätten och det är så tråkigt.
Sen är det dags att deklarera.

Nu ska jag strax sätta igång med middagen och sen ikväll är det mitt favoritprogram Andra avenyn.Veckorna går ju så fort, tyckte det var tisdag alldeles nyss.

Hej då!

Inga kommentarer: