lördag 2 april 2011

Shopping & fika!

Mina nya duschdraperier,blir underbart att ta sig ett skumbad i den där lilla kojan..(H&M Home)
Min nya underbara tunika/klänning
med en bedårande rosett där bak
Sen så köpte jag även ett par skor och en kjol men jag orkar inte visa allt.

Vaknade upp imorse och trodde inte att jag skulle överleva dagen.Har så ont i halsen så jag vill bara gråta,men det fick inte sätta käppar i hjulet för mig idag.Jag träffade Amalia och vi shoppade lite och sen åt vi lunch på Helmers och då anslöt även hennes kompis Emma ett tag.Det var väldigt trevligt!Men jag kände mig ganska trött och slut i kroppen så efter lunchen så bestämde jag mig för att åka hem och det var nog en bra idé.Jag höll nästan på att svimma av utmattning nu när jag hängde upp mina nya duschdraperier.Det är en signal som jag får ta på allvar.Det blir inget galej för mig ikväll.Jag ska nog spendera kvällen liggandes på soffan och dricka lite hallonsoda och kolla på nån rolig film.Så kanske jag mår bättre imorgon.Men jag hade så kul igår så det kan jag leva på än idag och att umgås med tvillingarna Bengtson är hur kul som helst.Vi bara garvar hela tiden.Vänskap när den är som bäst för mig :)

Hoppas ni får en roligare lördag än vad jag får.

Inga kommentarer: