lördag 2 april 2011

Tillåt mig att skratta!

Jag har som en regel att när jag är sjuk så behöver man inte äta jättenyttigt och laga mat,så jag tog bilen och åkte ett varv i McD-driven.När jag kom fram till kassan så sa killen som jobbade "Hej,hur mår du?" och då svarade jag "dåligt" och han såg uppgiven ut och sa" Varför då?" jag:"för att jag är sjuk" då sa han"men ge mig ett leende,ett riktigt stort" jag:"aldrig i livet" men jag kunde ju inte hålla mig så jag började asgarva och han sa"se så glad du blev nu,och vad fin du är när du ler" haha...och sen fick jag min mat och då sa han"Sådär då Daaaarrrliiing här kommer din mat,vi ses väl snart igen,för du vet ju vart jag finns...puss puss då"...jag har nog aldrig varit så snabb med gasen i botten och jag måste ha sett ut som en riktig mupp som asgarvade när jag körde iväg...

men han gjorde iaf min dag

Inga kommentarer: