måndag 4 april 2011

Vilken jävla natt!

Den här natten som jag varit med om vill jag aldrig uppleva igen.Jag somnade halv åtta imorse.Ni kan föreställa er 892890 nysattacker så man tror att hela hjärnsubstansen ska flyga med ut(äckligt jag vet) och snoret som forsar från ena näsborren medan den andra var helt igentäppt trots att jag snöt mig varannan minut och sen feber på det och en rosslig hals.Har också varit hungrig men ingenting gick ner för då mådde jag illa.Ja,så kul har jag haft det.Blev till att sjukanmäla sig från jobbet,och jag tror inte att jag hade varit speciellt uppskattad där idag heller.

Men jag tackade dock mig själv när jag gick upp idag för att jag hade städat igår,droppen hade varit att vakna upp i ett kaos.

Och nu vill jag bli frisk,så skynda på jag orkar inte vara sjuk nu.

Inga kommentarer: