onsdag 14 mars 2012

Vad ska man säga?

Angående ett tidigare inlägg här nedan, under rubriken TANKAR , så verkar det som att en person har tagit åt sig, som inte ens har med saken att göra. Som jag inte ens har umgåtts med på över två år. Om du som jag tror att du gör, läser min blogg och tog illa vid dig, så behöver du inte göra det, för det var inte riktat mot dig. Jag hoppas du förstår bättre än så. Det här handlar om människor som snarare är 30 plus och beter sig som dagisbarn och mår bra av att skylla ifrån sig på andra, när man själv har trampat i klaveret.

Jag är måttligt trött på att få ta skit för andras handlingar. Jag vet att jag själv är långt ifrån perfekt alla gånger. Jag har varit alldeles för snäll i för många år och tagit på mig diverse utskällningar och skit. Varför gjorde jag det? Ville jag vara en människa till lags, som kanske inte passar att umgås med egentligen? Dessa tider är mer än över, och jag har blivit väldigt stark som person och sätter ner foten, innan det har gått alldeles för långt.

Tack och hej!

Inga kommentarer: