torsdag 11 december 2008

Bye bye kioskhelvete

Imorgon är min sista dag på "ångest-bygget" och jag kan inte ens förklara hur skönt det ska bli att sluta där.Låter jag negativ? Javisst,testa att stå och sälja korv,cigg,snus och dricka till iq befriade varelser som inte ens vet vad de heter eller när de föddes.Sen att en bråkdel av alla som jobbar där inte heller har alla bestick i lådan gör ju inte saken bättre.
Tre månader fyllda av ångest över att man ska tillbringa ändlösa dagar i detta råtthål är nu äntligen över.Jag börjar sakta men säkert att ta mig tillbaka till friheten.
Att skolan snart är slut känns också himla underbart,och vad snabbt det har gått.Och vad duktig jag har varit :) Nej, skärpning på mig det låter som att jag ger mig själv ett tacktal i 80-års present.

Idag så har jag valt ut lite födelsedagspresenter som jag ska få på måndag då jag blir hela 23 år.
Celebrations and jubilations!
Sedan köpte jag en vacker julkreation på en blomsteraffär till ö&H café.Tog sedan en välförtjänt frukost där och sen så köpte jag en fin sak till mig själv på BOOM.

Till veckan så är jag tillbaka på mitt gamla jobb och varför kan jag inte ta mig därifrån? jo för att man är alltid välkommen om man är duktig :) det blir en kort sejour.

Nu ska jag plugga och sen så får det ta och bli något roligt!

Inga kommentarer: