tisdag 23 december 2008

X-mas time!

Fortfarande uppe och väntar på den stora dagen.Har dock ingen riktig jul-feeling,har ju blivit så gammal så det spelar ingen roll längre.Var till Birsta idag och köpte dem sista klapparna.Så skönt när det äntligen är över.

Sedn åkte jag hem och gjorde lite julgodis som jag ska bjuda på imorgon och t.o.m vara så fantasifull så jag ska slå in det i cellofan :)

Gjorde vitchoklad med macadamianötter i små knäckformar, sen blev det choklad med nötter och fudge i dock lite väl stora bullformar, men det går ju alltid att dela dem i mitten om man inte vill må illa :)

Imorgon är det upp tidigt med tuppen och göra sig iordning.Ska först ut till mormor och morfar och äta mormors gooodaste tomtegröt med hennes goda fruktsoppa till.Efter det så åker jag till pappa i H-sand där jag blir i några timmar och äter mat och en massa gott, synd att jag kör dock för pappa brukar alltid bjuda på nåt gott att dricka :) sen åker jag hem till mamma och äter lite till och delar ut lite klappar och efter det så är jag bjuden på ett annat ställe.Shit hur ska jag hinna med mig?

God jul!

Inga kommentarer: