tisdag 16 december 2008

Tasteful

Vaknade på tok försent idag, lltså 15:30 och insåg att även denna dagen var bortkastad *suck*.Begav mig till min broder som skulle ge mig en present och vi fikade och planerade lite inför hans kommande flytt till de nybyggda boklok husen.
Jag fick en OBH Nordica blender, men vad lilla Robert inte visste var att jag hade en exakt likadan,tråkigt när det blir så men vad ska man göra?
Jag tog mitt pick och pack och brassade med lilla golfen till Birsta som vanligt för att returnera blendern och fick pengarna istället och traskade in med bestämda steg på INDISKA och där på ett bord stod det vackraste fatet jag någonsin skådat.STORT LILA,vad kan man mer begära? Tog tag i det och stegade mot kassan och blev en stolt ägare till detta fat.Kommer att passa perfekt på mitt ännu ej inköpt matbord.Haha!
Vill även tacka min syster Agnes för de fina ljuslyktorna som jag fick i present av henne.

Just det höll på att glömma att jag köpte världens mest bedårande klänning till mig själv och om jag får säga det så vart jag väldigt söt med den på :)
Köpte även en "festblåsa" till min syster då jag tyckte att den skulle passa perfekt på hennes skola´s Nobelfest.Klänningen som hon hade köpt tyckte jag inte om så då fick jag ta tag i saken.

Sen så åkte jag till Michaela för att hämta mina Party Lite grejer som jag hade beställt.Och dem var fina,så dagen var rätt OK ändå.

Inga kommentarer: