tisdag 23 december 2008

Ta sig i kragen...

vore kanske nåt att fundera på?! Har några enstaka julklappar som är kvar som måste inhandlas.Så jag blir så illa tvungen att ta mig ner på stan alt. trängs med hela Norrland i Birsta.

Vi hade julfika på jobbet igår där det bjöds på tårta och julklappar,det var trevligt måste jag säga.Men en sak som var mindre bra är att dem har utsett en "ansvarig" och hon kan ju inte ens jobbet och alla är missnöjda.Det var många som sa att jag borde ha blivit det,men det skulle jag aldrig vilja vara då jag tackade nej för 2 år sedan.
Jag hade förövrigt med mig julgodis som chefen åt upp och han var helt lyrisk och hade aldrig ätit nåt godare.Sedan för att smöra lite mer så hade jag med mig julklappar till cheferna.Haha.

Nu ska jag blåsa iväg!

Inga kommentarer: