fredag 25 december 2009

bye bye julmaten

skönt att slippa äta julmat en dag till,vid middagen idag så sa mamma:ska vi inte äta julmat imorgon också?och hela familjen strejkade...så vi slipper,tack och lov.Jag gillar inte julmat så mycket,smakade en skinkbit idag och trodde att jag skulle kräkas,smakar och luktar blöthund.Hualigen....Idag var vi på travet under dagen och åt utsökt mat och spelade på lite hästar,men jag fattar inte så mycket av det och är inte intresserad heller,så det löste sig själv.

Jag fick så fina julklappar,så man kan ju undra vad man har gjort för att förtjäna det?Haha...
den bästa julklappen var en liten bonus som jag fick av pappa,och det var en kaffeservis från 30-talet som han hade köpt till mig,så sött.En riktig prinsesservis,som passar fröken Märtha perfekt.Den är mintgrön och vit och lite rosa tror jag.kaffekanna,gräddkanna,ljusstakar,cigaretthållare,askfat till alla,koppar,fat och assietter.
Jag är så nöjd med den,då kan jag sälja min gamla kaffeservis med gott samvete som jag fått ärva efter en gammal släkting som heter Märta.Vem behöver 2 st?Inte jag iaf.
Har fått så mycket annat så jag orkar inte ens räkna upp det.
Men jag har iaf varit väldigt snäll tror jag :)

Inga kommentarer: