torsdag 10 december 2009

ont ont ont

Jag har så förbannat ont i ryggen,jag köpte ett par jeans igår och la mig på sängen fär att knäppa igen dem och då knakar det till i ryggen och nu är jag stel som en vandrande pinne...tummen upp för det eller inte.Just nu håller jag på med en beställning på chokladkola och jag har kommit en bit på vägen,eftersom jag har stressat så mkt idag och inte hunnit äta nån lunch så har jag satt igång middagen nu så den är nog klar till 17:00 skulle jag kunna tänka mig,det blir lax i ugnen med sherrysmör,potatis och kokta morötter.Jättegott,en av mina favoriter.Fast dock inte lika gott som när farmor gör det,men man lär sig väl :)

Sitter också i valet eller kvalet angående en sak och jag tänker så mycket så att jag inte kan tänka mer.Men jag tror att det som det lutar åt,blir det bästa för mig.Ska bli underbart att träffa alla vänner uppe i norr och även familjen osv.Kunde inte bli skönare att få åka härifrån just nu.

Inga kommentarer: