fredag 4 december 2009

killing me softly

nu är klockan 00:29 och jag har varit uppe sen 06:00 imorse,vad gör jag uppe? Ja,inte vet jag iaf,är trött och ögonen hänger,la mig nyss i sängen och snart är det natti natti här.

Igår blev det tapas och ett glas sangria i gamla stan,så underbart gott.Skulle kunna leva på det :)

Imorse så började jag jobba 7:30-10:30 och personen som jag jobbar med fick ett utbrott när jag skulle sluta för dagen,så det var lite kalabalik där ett tag och jag blev kvar en halvtimme extra och fick ju då försöka mig på min pedagogiska sida.
Sen in i bilen och hem och lämna den och sen åka vidare till mitt vanliga jobb från 12:30-16:30
sen när jag var på väg hem så stannade jag i liljeholmen och kollade runt och gick in på Ica kvantum och skulle handla tacos,jag fick stå i kö i 30 minuter.Aldrig mer att jag handlar där vid den tiden igen.Dagens botten napp!
Sen hem och laga tacos och gotta i sig det och sen kasta sig på soffan och kolla på idol.
Trodde ju aldrig att Calle skulle gå vidare,så där blev jag bra chockad.Jag hade ju hoppats på Tove.Men Erik var så jävla bra ikväll,fick gåshud och det tillhör ju inte vardagen...haha..men å andra sidan så är det väl nästan mer lönsamt att komma 2:a i idol?
men att döma av förra året,så verkar det ju inte ens ha spelat nån roll om man var med i idol överhuvudtaget,vem minns Alice?

Inga kommentarer: