torsdag 13 november 2008

Here we go again....

träffade min kära vän Lilja idag,vi brummade ut med bilen till Birsta och åt lite middag.Sen blev det shopping,ovanligt va?
Jag kom hem med:
En svart lång stickad tröja....SKÖNT
En benvit stickad kofta, med en stor hängande krage....känns lite CHANEL
En svart satin blus med knappar i ryggen...party party
En gammelrosa basic tröja
En svart basic tröja...bra att ha på jobbet ;)

Nu kastar jag nog in handduken och gör något annat,i ärlighetens namn hur intressant är detta? Att få ta del av de "problem" jag har dvs. SHOPPING!

Jag lovar att jag ska skärpa mig.


BTW så har jag fått reda på en sak och jag är så glaad,nästan som fjärilar i magen.

Fick även hem Capitex idag och det är mycket intressant, att få "leka" lite så det inte blir så mycket teori.

Inga kommentarer: