lördag 15 november 2008

Vad har hänt?

Vaar på staden igår med Mari,jag fick hämta upp henne eftersom hon sa att bussarna var inställda,jo men tjena att dem var.Hon är en riktig latmask den där Mari :)

Vi började med att ta en välförtjänt fika på Barista, jag slog till på kaffe och en muffin,det vr väl lite sisådär.Tyckte att vi fick väldigt lite kaffe i pressen,dessutom smakade det surt.
Blev sen någr vändor på stan och jag skulle ju inte handla något,men det blev ett löspuder från Make up store och ett par RÖDA lackpumps.Fick dock köpa till sulor då skorna i stl 39 var för stora och 38 för liten.

Sedan gick vi och funderade på vad vi skulle göra,och jag kom på den briljanta idén att vi skulle ta en kopp kaffe igen.Och det satt fint :)

Efter det så blev det jobb för mig,och precis när jag kommer dit så är min favorit där...och vad som hände är inget jag tänker berätta idag.


Nu ska jag göra mig iordning,och eventuellt åka och kolla på min systers fotbollsmatch.Men den är i Timrå,så vi får se hur jag gör.

Inga kommentarer: