onsdag 19 november 2008

Motarbetad???

Denna dagen började inte så bra,försov mig och vaknade 08:45 och jag skulle börja jobba 09:00.Bra start eller inte :( När jag kom till jobbet så upptäckte jag efter ett tag att mina nya fina,tjocka strumpbyxor hade spruckit enda bak till rumpan hahaha...hur e detta möjligt???Dem var ju för stora.Så jag ringde mamma och som tur är,som tur är så var hon ledig dagen till ära så jag tvingade henne att komma ner med ett par andra strumpbyxor,som är relativt tjocka.Men vad händer då,jo när jag drog på mig dem och skulle rätta till dem nere vid vaderna så råkar jag göra ett stort hål på benet med min ena nagel.Jag fick ett UTBROTT och bestämde mig för att gå till LINDEX på lunchen och köpa ett par nya.Sagt och gjort,kom tillbaka och drog på mig dem,och vad händer????Drar för hårt så jag gör världens fetaste reva bak på rumpan, enda ner på låret.Grattis Märtha!!!!Dem går även sönder ännu mera under dagen.Till råga på det s¨kom Lilja och hennes pojkvän och skulle äta lunch och vad händer då?När jag ger henne brickan så tar hon den med en hand och hennes dricka spills ut över kortmaskinen,surprise...då kunde vi inte heller använda den.Och sen kommer det otrevliga kunder och allt gick bara käpprätt åt helvete.
När jag sedan skulle åka hemifrån ikväll,så går jag ut på altanen och den är täckt med snö,och vad finns under den?Jo is såklart och jag halkar och druttar ner för alla trappsteg och skriker HELVETE och river ner spadar och krukor till mammas förtret.När jag sedan skulle kliva ut ur bilen så halkar jag igen och slår huvudet i bilen.Nu får det vara nog.



Hur drabbad kan man bli under en och samma dag??? Skratta gärna om ni vill,det gör jag också ;)

Inga kommentarer: