onsdag 12 november 2008

Tack och hej för mig

Herregud vad jag är trött.jag somnade 5 imorse och tadaaa chefen ringer 08:45 och undrar om jag vill jobba.Vad svarar man på det om man är normalt funtad?Jag svarade iaf ja och det blev 10-18 en väldigt seg dag.Mot slutet av dagen så kom min favoritkund och jag blev väldigt glad.Jag jobbade på de resterande 2 timmarna med ett leende på läpparna och var så trevlig mot kunderna så jag nästan blev rädd för mig själv.När har det hänt? Haha... Vad vi pratade om förblir min hemlighet.

Sedan bjöd mamma mig på middag,sen åkte jag och handlade lite och fick för mig att fixa håret på min lillasyster och resultatet blev: Fab! Ja, jag vet att jag är ganska bra.
Jag har även borstat och vårdat mitt lilla troll (bichon frisé) Essie.Och hon blev ju bara för söt.

Nu är det godnatt för mig,för jag måste hoppa in och jobba imorgon också,9-18.

Natti natti

Inga kommentarer: