måndag 17 november 2008

ojdå

nu var det ett tag sedan jag uppdaterade,men jag har haft full fart framåt i 180...
Idag var jag ledig efter 5 arbetsdagar *skönt*,så jag och min trotjänare Lilja åkte en sväng till Birsta i vanlig ordning och jag bjöd henne på lunch och det var så gott med tacos haha...sen gjorde vi något som jag har gjort alldeles för mkt...ja vi shoppade.Nu är det jag som får ta och skärpa mig,detta är ju inte friskt beteende när jag tänker efter.Vi åkte sedan in till stan och fikade och shoppade vidare.Jag köpte en väldigt söt basker,och ja jag blev söt med den på kalufsen :)

Sedan träffade vi upp Mr B, och vi pratade en stund och sen skulle han bjuda ut mig på middag och jag är egentligen inte mycket för sånt tjafs och så,men jag tänkte att jag får väl ge det en chans och det gick bra.Jag har fobi för att äta med killar som jag inte känner så väl.Är det nån annan som lider av samma syndrom så hör av er,haha!!!
Sedan åkte vi runt i hans bil och pratade för att sedan ta en liten promenad uppe på Norra Berget.Det var trevligt,men fruktansvärt kallt och det var halt.Sedan släppte han av mig och ja,det var den kvällen.Nu ska jag sova för jag ska jobba imorgon och PLUGGA.

Inga kommentarer: