söndag 2 augusti 2009

Mot ljusare tider...

Idag så mötte jag upp Anna på söder och vi hann klämma ner lite grekiskt innan vi satte oss ned för en kopp kaffe,och bara babblade på som tjejer brukar göra.Sen om det är något vettigt är ju en annan historia :)
Har även tagit tag i diskberget från H-vetet alldeles nyss.Men har man haft ett litet partaj så brukar man u skjuta upp det ibland.Men där går gränsen,för fint och fräscht ska det vara hemma hos mig iaf.
Har blivit oerhört sviken av en som jag trodde var en vän.Men hon har verkligen bevisat motsatsen.Och jag ska packa ned hennes grejer nu i veckan så kan hon komma och hämta det.Är så less på att man gör allt för allt och alla och får ingenting tillbaka.Orkar inte berätta mer om det nu.Jag har gått vidare.

Önskar Er alla en kommande trevlig vecka!

Inga kommentarer: