måndag 17 augusti 2009

uppdatering

Ganska skönt att ha varit bloggfri i en vecka :) Lite semester från cyberrymden kan ju behövas ibland.
Under veckan som har gått så har jag varit i Gävle på begravning och umgåtts med mina släktingar.Har även insett ett och annat och är på god väg att nå mina mål.
Nu är Mari här och hälsar på mig och det är så trevligt med sällskap.Ikväll kommer Jenny,Sarah och Anna hot också,vi ska ha en liten tjejkväll med tacos och en massa onödigt babbel.Och ikväll ska jag byta min soffa det ska bli en befrielse,ut med det gamla och in med en ny stil :)
Imorgon åker jag till Sundsvall, jag ska hjälpa Anna med hennes flyttlass, så på med släpvagnen på dragkroken på Rödafaran,så se upp på E4:an imorgon, för vem vet hur det kan sluta?Haha!

Ska uppdatera lite bättre nu framöver.
/MG

Inga kommentarer: