måndag 10 augusti 2009

No more chicken

Vill aldrig mer äta kyckling om jag inte själv gör den.Jag var och fikade förut med Jenny och Thomas på Café Fix och jag passade på att äta då,så jag slog till på en mezetallrik och såg verkligen fram emot det.Valde kyckling till den och tog en bit,men kände att det smakade lite skumt,så jag åt bara bulgur och det andra.Sen började jag att må läskigt illa och det snurrade i huvudet väldigt länge.Jag har försökt att äta en massa hårdbröd för att illamåendet skulle försvinna men icke sa nicke.Så jag kom på en briljant idé att äta glass och se där "brainfreeze" var verkligen botet mot detta illamående.Och vad ni än gör så ät aldrig det jag åt.Jag har t.o.m. svårt att skriva dett inlägg om mezetallriken utan att bli lite illamående igen :( Uhhhh..

Inga kommentarer: