söndag 31 januari 2010

....

kör utan rubrik idag eftersom jag inte kommer på något vettigt,men det är väl i vanlig ordning..haha
är lika trött som vanligt och just nu så tvättar jag som vanligt,bytt sängkläder och ska alldeles strax bädda rent,när jag känner mig motiverad.Om det är som det ska så fixar jag väl det id 22:00 ikväll,så man är lagomt trött och less och inte orkar bädda,då passar det utmärkt att somna på soffan med mysiga filten som täcke.Ja skjuta upp problemen är jag jävligt bra på iaf.Hoppas på en ändring snart..Solen strålar också så man kanske ska ta sig en promenix,måste iaf ut till bilen idag och flytta på den annars är jag 550 kr fattigare imorgon.Vet bara inte vart bilen ska ta vägen för jag har ingen spade och det är igen plogat överallt.Jag vill inte ha nån bil just nu...

blev mycket gnäll idag men det bjuder jag på

Inga kommentarer: