torsdag 21 januari 2010

Hushållspapper är min bästa vän

Nästan så man knappt kan tro att det är sant,men vet ni vad?`Jo,Märtha Gäfvert har varit snusfri i 3 veckor idag,det är ju sinnessjukt.Ve trodde att det skulle hända?
Med lite inspiration från Caroline af Ugglas,som jag läste i en tidning för längesedan,att när hon blev gravid så kunde hon inte sluta snusa,så hon stoppade hushållspapper under läppen.Jag tänkte först,vilket påhitt och var skeptisk,men jag kan inte annat än hålla med.och nu låter jag ju lika förtroendeingivande som nån från en tv-shop reklam.Men jag är iaf nöjd att det funkar.Jag har visst fått lite karaktär.Kan man inte ha karaktär på matfronten,så får man ha det på annat håll.

Den här veckan så har jag jobbat måndag och tisdag och pluggat.Men får inte mina böcker förrän imorgon :( adlibris är värdelöst.

Ska också ta en sväng till Tyresö strax och hämta ut mina skinnstövlar som har klackats om,ångrar gravt att jag lämnade in dem där,när jag var där för 2 veckor sen..och dem skulle ha varit färdiga förra onsdagen.har skomakaren ringt? Nej! Jag är lite sur,och fan ta han om dem är borta.Dem kostade 2500:- och jag kommer att ställa till med ett jävla halleluja om jag inte får dem.Det är jag duktig på..

Inga kommentarer: